مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:552020-12-03اجتماعي

اطلاعیه ناجا درباره انتشار فیلم اهانت به برادران افغانستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن تعدادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرارگرفته و منتسب به برادران افغانستانی است، - در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن افرادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرار می گیرند، نیروی انتظامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن تعدادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرارگرفته و منتسب به برادران افغانستانی است، نیروی انتظامی اطلاعیه ای صادر کرد.

دراین اطلاعیه آمده است: انتشار تصاویری از اهانت به براداران افغانستانی در فضای مجازی باعث آزردگی خاطر همه هموطنان ایرانی شد و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود دانست رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

بررسی های فنی حاکی از آن است که فیلم منتشر شده در فضای مجازی در کشور ایران اتفاق نیفتاده و نیروی انتظامی قویا این موضوع را که در ایران اسلامی چنین رفتاری با برادران مسلمان افغانستانی رخ داده باشد، تکذیب می کند .

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: افغانستان و ایران دو کشور دوست و همسایه و دارای فرهنگ مشترک با قدمت تاریخی در اتحاد و همکاری هستند و جمهوری اسلامی ایران همواره با وجود مشکلات و تحریم های پیاپی و ظالمانه، از کشور برادر، افغاستان حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ناجا درباره انتشار فیلم اهانت به برادران افغانستانی

اطلاعیه ناجا درباره انتشار فیلم اهانت به برادران افغانستانی