مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-03سياسي

تابش: باید ترور شهید فخری زاده را قاطع پاسخ بدهیم


باید ترور شهید دکتر فخری زاده را قاطع پاسخ بدهیم.

- محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب اردکان در مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در آبسرد استان تهران توسط دشمنان کوردل جمهوری اسلامی در روز جمعه 7 آذرماه 99 اظهار داشت: شهادت دکتر فخری زاده سرباز مخلص و فداکار ایران اسلامی که در استحکام بخشیدن به دانش هسته ای و سایر علوم دیگر به ویژه در مقابله با ویروس کرونا تلاش های زیادی صورت داد، مایه تأسف است.

وی افزود: دکتر فخری زاده از لحاظ علمی شخصیت چند وجهی داشت و این از ویژگی مردان خدا است که بر پیمانی که با خود، نظام و مردم دارند از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

نماینده اصلاح طلب در مجلس دهم با اشاره به اینکه ترور شهید فخری زاده در پایان دولت ترامپ صورت گرفت، خاطرنشان کرد: آقای ترامپ سیاست های اشتباهی در قبال ایران اتخاذ کرد و البته بعدها متوجه این اشتباهات خود شد و برخی از مشاوران نزدیکش از جمله جان بولتون را کنار گذاشت.

تابش تصریح کرد: ترامپ موجودیت جمهوری اسلامی را براساس برآوردهای بسیار ناقص هدف قرار داده بود و تصور می کرد با تهدید و تحریم می تواند موجودیت جمهوری اسلامی را به خطر بیندازد و در واقع اینگونه نشد و یکی از عوامل مؤثر بر شکست انتخاباتی ترامپ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: باید ترور شهید فخری زاده را قاطع پاسخ بدهیم

تابش: باید ترور شهید فخری زاده را قاطع پاسخ بدهیم