مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-03بين الملل

نیمی از بینایی و شنوایی پدرم تحت شکنجه سعودی ها از بین رفته است


پسر «سلمان العوده» مبلِّغ مطرح سعودی که هم اکنون در بند آل سعود به سَر می بَردT تأکید کرد: پدرم نیمی از بینایی و شنوایی خود را تحت شکنجه سعودی ها از دست داده است.

- پسر سلمان العوده مبلِّغ مطرح سعودی که هم اکنون در بند آل سعود به سَر می بَردT تأکید کرد: پدرم نیمی از بینایی و شنوایی خود را تحت شکنجه سعودی ها از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، عبدالله العوده پسر سلمان العوده اعلام کرد که پدرش به دلیل شکنجه در زندان توسط نظامیان عربستان سعودی نیمی از بینایی و شنوایی اش را از دست داده است.

وی افزود: پدر من پس از گذشت بیش از 3 سال از دستگیری اش همچنان در حبس انفرادی به سر می برد و تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار دارد و اجازه درمان جدی نیز به وی داده نمی شود.

وی پیش از این نسبت به شرایط غیر انسانی زندان الحایر در ریاض و رفتار وحشیانه با بازداشتی ها هشدار داده بود.

سپتامبر سال 2017، مقامات سعودی شماری از مبلغان برجسته و فعالان این کشور از جمله سلمان العوده، عوض القرنی و علی العمری را به اتهام تروریسم و توطئه علیه دولت بازداشت کردند.

علاوه بر سلمان العوده، لجین الهذلول فعال زن سعودی که در حال حاضر در زندان عربستان بازداشت است، تحت شکنجه های جسمی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از بینایی و شنوایی پدرم تحت شکنجه سعودی ها از بین رفته است

نیمی از بینایی و شنوایی پدرم تحت شکنجه سعودی ها از بین رفته است