مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-03حوادث

کشف یک میلیارد تومان دام قاچاق در یزد


با تلاش ماموران در 24 ساعت گذشته از 2 دستگاه کامیون عبوری بنز در جاده های استان 335 راس دام قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد با اشاره به دستگیری چهار متهم فزود: این تعداد دام که از مرکز کشور به مقصد استان های شرقی بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی یزد شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با افرادی که با قاچاق کالا و دام بخواهند به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد می کند و برای انجام بهتر وظایف به همکاری عموم مردم و رانندگان در استان نیاز است که همانند گذشته همراهی لازم داشته باشند.

به گفته فرمانده انتظامی یزد، در این مدت همچنین در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی از ورود و مخفی شدن تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز در حومه شهر یزد مطلع شدند.

بهدانی فرد با اشاره به اینکه ماموران با رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی، مخفیگاه آنان را شناسایی و در 2 عملیات 39 نفر از آنها را دستگیر و تحویل نهادهای ذی ربط دادند یادآور شد: با وجود تمامی اقدام های انجام شده باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح شهر و نارضایتی مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیارد تومان دام قاچاق در یزد

کشف یک میلیارد تومان دام قاچاق در یزد