مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-03اجتماعي

70درصدمعابرگچساران مناسب وضعیت معلولان نیست


متاسفانه 70 درصد از معابر این شهرستان برای نابینایان، سالمندان و معلولان مناسب سازی نشده است.

- سیدمهران کشاورز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مناسب سازی و ایجاد محیط بدون مانع و تسهیل دسترسی آسان برای تردد افراد معلول و سالمند بایستی یکی از اولویت های کاری روسای شهرستان گچساران باشد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گچساران گفت: در یکی از تبصره های قانون جامع حمایت از معولان بیان شده که کلیه ادارات و سازمان ها در طراحی و احداث ساختمان های اداری و تفریحی طوری عمل کنند که زمینه مناسب سازی برای افراد معلول مهیا باشد.

کشاورز ادامه داد: مهیاسازی اماکن برای افراد معلول، سالمند و نابینا در داخل ساختمان ادارات و همچنین در سطح معابر عمومی نظیر پل، تیرچراغ برق، کنتور گاز و پیاده روها و همچنین نوع کف پوش مناسب برای نابینایان و افراد معلول باید در نظر گرفته شود.

رییس اداره بهزیستی گچساران بیان کرد: باید زمینه هایی فراهم شود که افراد معلول بدون نیاز به کمک دیگران بتوانند کارهای خود را انجام بدهند و این همت مسئولان ذی ربط را می طلبد.

وی با بیان اینکه  متاسفانه اکثر ادارات شهرستان برای  تردد افراد معلول جامعه مناسب سازی نشده است، اذعان کرد: شهرداری ها موظف هستند که مناسب سازی معابر عمومی و به خصوص معابر اصلی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصدمعابرگچساران مناسب وضعیت معلولان نیست

70درصدمعابرگچساران مناسب وضعیت معلولان نیست