مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-03سياسي

استارت انتخابات شوراهای شهر و روستا در زنجان زده شد


فرآیند آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود.

- رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه زمان بندی، فرآیند اجرایی انتخابات عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفند 1399 (جمعا به مدت هفت روز) ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 16 فروردین 1400 آغاز می شود، افزود: این اقدام تا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین 1400(جمعا به مدت هفت روز) ادامه می یابد.

عسگری با اشاره به اینکه بر اساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند، اضافه کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهرها از تاریخ 9 آذرماه و داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از تاریخ دی ماه نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت انتخابات شوراهای شهر و روستا در زنجان زده شد

استارت انتخابات شوراهای شهر و روستا در زنجان زده شد