مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-03بين الملل

کردهای سوریه 3 فرمانده برجسته داعشی را در دیرالزور بازداشت کردند


پس از عملیات هلی برنی که توسط یگان عملیات ویژه نیروهای ائتلاف ضد داعش و مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) انجام شد، - پس از عملیات هلی برنی که توسط یگان عملیات ویژه نیروهای ائتلاف ضد داعش و مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) انجام شد، نیروهای سوریه دموکراتیک از بازداشت سه فرمانده برجسته داعشی در حومه شرقی دیرالزور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، یک منبع نظامی از این نیروها گفت، فرماندار منطقه فرات ، مسؤول امور اقتصادی و قاضی گروه تروریستی داعش در محله 24 شهرک الشعفه بازداشت شدند.

آنها در این منطقه در حال ساماندهی به گروهک های وابسته به داعش در شهرک های الشحیل، الطیانه و ذیبان واقع در حومه شرقی استان دیرالزور در شرق سوریه بودند.

این منبع اظهار کرد: عملیات با هماهنگی نیروهای ائتلاف ضد داعش انجام شد و پس از درگیری هایی که حدود نیم ساعت ادامه داشتند، این سه فرمانده تحت تعقیب داعشی که در یک خانه رها شده در شهرک الشعفه پنهان شده بودند، بازداشت شدند.

آنها در بازجویی ها اعتراف کردند که دستور اجرای عملیات های ترور را صادر کرده و گروهک های فعال وابسته به داعش را تحریک و میان آنها اسلحه و مهات توزیع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردهای سوریه 3 فرمانده برجسته داعشی را در دیرالزور بازداشت کردند

کردهای سوریه 3 فرمانده برجسته داعشی را در دیرالزور بازداشت کردند