مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-03پزشكي

شمار فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری به 645 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با هفت مورد فوتی جدید در 24 ساعت گذشته به 645 نفر رسید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با هفت مورد فوتی جدید در 24 ساعت گذشته به 645 نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 300 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 52 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تست 19 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد، گفت: هم اکنون 259 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی یادآور شد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته هفت مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 645 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری به 645 نفر رسید

شمار فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری به 645 نفر رسید