مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-03اقتصادي

600 میلیارد تومان اعتبار راه آهن در سال آینده تأمین می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 600 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل راه آهن در سال آینده تأمین خواهد شد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 600 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل راه آهن در سال آینده تأمین خواهد شد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

داوود شایقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای گذشته با اخذ تضمین نامه تسهیلات 400 میلیارد تومانی بانک ملی به پروژه راه آهن اردبیل – میانه، امیدواریم هر چه سریعتر این منابع تزریق و برای تخصیص صد درصد به استان ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: در سفر رییس جمهور 400 میلیارد تومان برای پروژه راه آهن اردبیل از محل کمک های بانک ملی در نظر گرفته شده بود که با پیگیری استاندار اردبیل و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تلاش شد تا با هماهنگی رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان در هفته جاری تضمین نامه اخذ و برای ابلاغ به راه و شهرسازی و بانک ملی در دستور کار قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: امیدواریم با این اقدام و تأمین اعتبار مورد نیاز، پروژه راه آهن اردبیل که در جبهه های مختلف کاری در حال انجام است، سرعت بیشتری گرفته و برای افتتاح در سال آینده آماده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان اعتبار راه آهن در سال آینده تأمین می شود

600 میلیارد تومان اعتبار راه آهن در سال آینده تأمین می شود