مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-03ورزشي

دعوت دانشجو معلم بوشهری به اردوی تیم ملی جوانان کشور


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجو معلم بوشهری به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شد.

- اکبر مولایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: دانشجو معلم بوشهری به  اردو آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان بوشهر ضمن تبریک این موفقیت ورزشی به این دانشجو معلم و خانواده وی، جامعه بزرگ فرهنگیان استان بوشهر و مسؤولان دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: علی ناطقی پور دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است که توانسته با درخشش در عرصه فوتبال و در سطح جوانان به این موفقیت ارزنده دست یابد.

وی گفت: این جوان شایسته دانشجو معلم رشته آموزش ابتدایی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و اهل شهرستان دیر و بازیکن باشگاه پارس جنوبی جم استان بوشهر است که اکنون در حال انجام تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان در تهران به سر می برد.

مولایی در ادامه با تاکید بر لزوم پرداختن آحاد جامعه به امر ورزش  بیان کرد: مایه مباهات و خرسندی است که می بینیم دانشجو معلم ما در کنار آموزش و درس خود در دانشگاه راهبردی فرهنگیان به امر ورزش نیز اهتمام ویژه دارند.

وی تصریح کرد: وقتی دانشجو معلم ما با تلاش و پشتکار خود در سطح باشگاهی به تیم ملی دعوت می شود و این چنین برای خود، استان بوشهر و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دانشجو معلم بوشهری به اردوی تیم ملی جوانان کشور

دعوت دانشجو معلم بوشهری به اردوی تیم ملی جوانان کشور