مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-03سياسي

کلاهبرداری در پوشش امور خیریه/کلاه میلیونی بر سر برخی شهروندان قمی


دادستان عمومی و انقلاب قم در خصوص کلاهبرداری در فضای مجازی با هویت های جعلی هشدار داد و گفت: مردم باید هوشیار باشند و از اعتماد به افراد ناشناس و هویت های جعلی در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حسن غریب با اشاره به سوء استفاده افراد سودجو از اعتماد بیجا و ناآگاهی مردم گفت: با شکایات و گزارش های متعدد مشخص شد یکی از کلاهبرداران که خود را یک خانم مهندس اندونزی تبار معرفی می کند، طعمه های خود را در فضای مجازی شناسایی و با ارسال پیام از یک شماره موبایل خارج از کشور، مدعی می شود که ساکن انگلیس بوده که به دلیل سرطان در بیمارستانی بستری است و روز های آخر عمر خود را می گذراند.

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: این کلاهبردار با ارسال عکس خود در شرکت مهندسی کشور متبوع، عکس های بیمارستان، مراحل درمان و نسخه های خود، بیان می دارد که مخارج زیادی را برای درمان خود و همسرش هزینه کرده است و در این روز های پایانی عمر خود، می خواهد سرمایه خود را صرف امور خیریه کند و ادامه درمان را متوقف سازد.

وی با اشاره به پیام های متعدد این کلاهبردار به طعمه های خود در قالب بیان احساسات و عواطف انسانی، افزود: این خیر قلابی در فریب افراد مدعی می شود که بسته ای پول به مبلغ یک تا دو میلیون دلار را برای آن ها با استفاده از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش امور خیریه/کلاه میلیونی بر سر برخی شهروندان قمی

کلاهبرداری در پوشش امور خیریه/کلاه میلیونی بر سر برخی شهروندان قمی