مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-03اقتصادي

تلفات برق در خوزستان 50 درصد کاهش یافته است


از سال 1392 تاکنون با سرمایه گذاری های انجام شده تلفات برق در استان خوزستان بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن متولی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: برق در خوزستان نقش بسیار حیاتی تری را در زندگی مردم ایفا می کند و به همین دلیل صنعت برق توجه ویژه ای به این استان دارد.

وی افزود: از سال 1392 تاکنون علاوه بر بهره برداری از چندین نیروگاه بزرگ با ظرفیت بیش از یک هزار و 800 مگاوات بالغ بر 6 هزار و 100 میلیارد تومان در شبکه های انتقال و توزیع خوزستان هزینه شد.

متولی زاده خطاب به رییس جمهور گفت: امروز هم با دستور رییس جمهور، 9 پروژه بزرگ در هفت شهرستان استان خوزستان شامل پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع، نیروگاه های تولید پراکنده حرارتی، خورشیدی و برق آبی کوچک با مجموعه یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، بیان کرد: از سال 1392 تاکنون بیش از 430 هزار مشترک جدید در خوزستان برق دار شده و بیش از 25 درصد افزایش تعداد مشترکان در این استان داشتیم اما خوشبختانه با همکاری و مشارکت مردم در چند سال اخیر بار مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات برق در خوزستان 50 درصد کاهش یافته است

تلفات برق در خوزستان 50 درصد کاهش یافته است