مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-03اقتصادي

ساعت کار بانک های خصوصی از شنبه 15 آذرماه


کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ 15 آذر 1399 را اعلام کرد.

- کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ 15 آذر 1399 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مربوطه به شرح زیر است: در پی رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا توسط مردم، ستاد مزبور اعلام کرده است هشدار وضعیت قرمز 160 شهر به 64 شهر تنزل یافته و به وضعیت نارنجی تغییر یافته است.

از این رو کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه تمامی ادارات و یا شعب حداکثر به تعداد 50 درصد از آنان در شهرهایی با وضعیت قرمز، دو سوم آنان، در شهرهایی با وضعیت نارنجی (از جمله کلان شهرهای تهران، البرز، قم و.

و.

) سایرین در شهرهایی با وضعیت زرد به میزان 100 درصد حضور خواهند یافت.

بدین ترتیب در شهرهای با هشدار قرمز به میزان 50 درصد و با هشدار نارنجی به تعداد یک سوم آنان می توانند به صورت نوبتی از دورکاری استفاده کنند.

خاطر نشان می نماید استفاده از رویه دورکاری هرگز نبایستی موجب تعطیلی یا عدم ارائه خدمات بر هیچ یک از رسته های تخصصی و با امور بانکی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار بانک های خصوصی از شنبه 15 آذرماه

ساعت کار بانک های خصوصی از شنبه 15 آذرماه