مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03اقتصادي

قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی و عوامل موثر بر آن


پروفیل سبک و لوله مبلی، لوله و پروفیلی هستند که از ورق روغنی (ورق نورد سرد) تولید می شوند و بیشترین کاربرد آنها در صنایع قطعه سازی (خودرو و موتور سیکلت)، - پروفیل سبک و لوله مبلی، لوله و پروفیلی هستند که از ورق روغنی (ورق نورد سرد) تولید می شوند و بیشترین کاربرد آنها در صنایع قطعه سازی (خودرو و موتور سیکلت)، میز و مبلمان، تولید لوازم آشپزخانه و استندهای نمایشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام صبا پروفیل، پیش از آن که به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی بپردازیم لازم است کمی بیشتر با این محصولات و شیوه تولید آنها آشنا شویم.

مواد اولیه در تولید پروفیل سبک و لوله مبلی پروفیل سبک و لوله مبلی از ورق روغنی یا ورق نورد سرد تولید می شوند، این دسته از ورق های فولادی معمولاً ضخامتی بین 0.

4 تا 2 میلیمتر دارند و در کارخانه های تولید فولاد مانند فولاد مبارکه از ورق های نورد گرم تولید می شوند.

در واقع در این فرآیند (نورد سرد)، ورق نورد گرم با ضخامت های بالاتر (2 میلیمتر به بالا) در دمای محیط و با گذشتن از غلطک های رولینگ متعدد به ضخامت های دقیق بین 0.

4 تا 2 میلیمتر رسانده می شود.

بنابر آنچه گفته شد، ورق های نورد سرد بدلیل پروسه تولید طولانی تر، از ورق های گرم گران تر هستند و پروسه دقیق تر و حساس تری دارند، اما در عوض سطح سیقلی تر و زیباتری دارند، نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی و عوامل موثر بر آن

قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی و عوامل موثر بر آن