مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03سياسي

بهبود نسبی وضعیت نباید موجب رهاسازی و عادی سازی وضعیت خطرناک کرونایی شود


استاندار ایلام با بیان اینکه اعمال محدودیت ها در پیشگیری از ابتلا و کاهش فوتی ها نتیجه بخش بوده است، گفت: غربالگری اگر به درستی انجام شود عامل مهمی در ریشه کنی بیماری کرونا خواهدبود.

- 🟠قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز پنجشنبه 13 آذر ماه در چهل و هشتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در اجرای قابل قبول محدودیت ها ، اظهار کرد: خوشبختانه اعمال محدودیت ها در پیشگیری از ابتلا و کاهش فوتی ها نتیجه مثبت داشته است.

وی با تاکید بر این مهم که بهبود نسبی وضعیت نبایست باعث رهاسازی و عادی سازی وضعیت خطرناک کرونایی در استان شود، گفت: هر زمان ما وضعیت بهتری پیدا کرده ایم باعث غفلت از وضعیت خطرناک کرونایی شده است و اینجا بایست مواظبت کرد دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کماکان بطور کامل و بصورت 100 درصدی رعایت شود و نبایست در این زمینه عادی انگاری شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از کاهش 50 درصدی تعداد بستری ها در استان خبر داد و گفت: آمار از 400 بستری به حدود 200 و فوتی ها از 11 به حدود متوسط 3 نفر رسیده است تا از رده اول مبتلا و رده سوم فوتی وضعیت بهتری پیدا کنیم و جزو استان های برتر از نظر بهبود وضعیت باشیم و تداوم این همراهی بایست تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود نسبی وضعیت نباید موجب رهاسازی و عادی سازی وضعیت خطرناک کرونایی شود

بهبود نسبی وضعیت نباید موجب رهاسازی و عادی سازی وضعیت خطرناک کرونایی شود