مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-03اقتصادي

صادرات مرغ از کردستان آزاد شد/کشف کشتارگاه غیرمجاز دام در سنندج


خروج مرغ زنده که به دلیل نوسان قیمت طی دو هفته گذشته با مصوبه کارگروه تنظیم بازار کردستان ممنوع شده بود از امروز با مجوز دامپزشکی آزاد شد.

- مجتبی ورمقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پس از هفته ها تلاش پرسنل دامپزشکی کردستان و با همکاری دستگاه قضایی، یکی از محل های مخفی کشتار غیرمجاز گوشت قرمز در منطقه نایسر سنندج شناسایی و اکیپ های بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان در معیت نیروهای انتظامی موفق به کشف و ضبط 120 کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز از این محل شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای وی به دلیل تهدید سلامت جامعه به دستگاه قضا معرفی شد.

ورمقانی در ادامه گفت: خروج مرغ زنده که به دلیل نوسان قیمت طی دو هفته گذشته با مصوبه کارگروه تنظیم بازار ممنوع شده بود از امروز با مجوز دامپزشکی آزاد شد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان خاطرنشان کرد: مرغداران می توانند تا 40 درصد از مرغ تولیدی خود را به خارج استان صادر کنند ولی حتما باید 60 درصد از تولیدشان را در داخل استان با قیمت مصوب کشتار کنند.

ورمقانی در ادامه اظهار کرد: با هدف افزایش پوشش نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناشی از آن اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات مرغ از کردستان آزاد شد/کشف کشتارگاه غیرمجاز دام در سنندج

صادرات مرغ از کردستان آزاد شد/کشف کشتارگاه غیرمجاز دام در سنندج