مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-03سياسي

جاده نمازگاه - تنگ ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، پروژه جاده نمازگاه - تنگ ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی اهالی بخش های ارم و بوشکان، بهبود وضعیت راه دسترسی به این مناطق بوده است و در این راستا تلاش و پیگیری بسیار زیادی را داشته ایم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های ما این بود که پروژه جاده نمازگاه - تنگ ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار بگیرد تا روند اجرای آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود مطالعات صورت گرفته، متأسفانه در سالیان گذشته ردیف بودجه ای برای پروژه مذکور اختصاص نیافته بود که با پیگیری های صورت گرفته، این پروژه مهم در لایحه بودجه قرار گرفته است.

رضایی با تقدیر از تلاش های استاندار بوشهر، رییس سازمان برنامه استان و مدیرکل راه برای اجرایی شدن این پروژه، افزود: تلاش می کنیم با جذب اعتبارات مناسب و تخصیص بودجه مورد نیاز، طی سال های آینده شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم تا یکی از خواسته ها و مطالبات مهم اهالی ارم و بوشکان که سال ها روی زمین مانده بود، محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده نمازگاه - تنگ ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت

جاده نمازگاه - تنگ ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت