مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-03سياسي

پل احداثی سیل 98 به سیل 99 نرسید/ پروژه ای که بعد از افتتاح ریزش کرد!


پل آیت الله کمالوند خرم آباد با گذشت یک ماه از افتتاح در پی بارش های اخیر ریزش پیدا کرده است، پروژه ای که در سیل 98 تخریب شد و حالا هنوز رنگِ سیل به خود ندیده دچار مشکل شده است.

- جعفر طولابی فرماندار مرکز لرستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار مهر با تأیید مشکل ایجادشده برای پل آیت الله کمالوند اظهار داشت: خبر این موضوع را ما هم گرفتیم، کارشناسان را به محل فرستادیم تا موضوع را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه البته پل تخریب نشده، مقداری ظاهراً تَرک برداشته است، عنوان کرد: پلیس به ما اطلاع داده که قسمتی از پل تَرک برداشته، کارشناسان را به محل فرستاده ایم که بررسی کنند و اگر خسارت اساسی باشد باید تردد در آن قطع شود، اگر خسارت جزیی و قابل ترمیم باشد شهرداری باید نواقص را به طور حتم برطرف کند.

فرماندار مرکز لرستان، بیان داشت: باید کارشناسان بررسی کنند که علت چه بوده و آیا مصالحی که به کار گرفته شده مشکل داشته است؟ پیمانکار آن سهل انگاری کرده و یا نظارت بر آن صورت نگرفته؟ که این ها همه نیازمند کار کارشناسی است.

طولابی، تصریح کرد: کارشناسان باید نتیجه را به ما بدهند و حتماً اگر جایی هم قصوری از ناحیه پیمانکار، دستگاه اجرایی و یا نظارتی صورت گرفته باشد پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل احداثی سیل 98 به سیل 99 نرسید/ پروژه ای که بعد از افتتاح ریزش کرد!

پل احداثی سیل 98 به سیل 99 نرسید/ پروژه ای که بعد از افتتاح ریزش کرد!