مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-03فرهنگي

ساماندهی و صیانت از مجموعه میراث نهضت جنگل در گیلان


ساماندهی، مستندسازی و صیانت از مجموعه میراث میرزا کوچک خان و نهضت جنگل در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان قرار گرفته و در این راستا مرمت و بازسازی خانه میرزا به منظور تبدیل شدن به خانه موزه میرزاکوچک .

- ایسنا/گیلان معاون میراث فرهنگی گیلان گفت: ساماندهی، مستندسازی و صیانت از مجموعه میراث میرزا کوچک خان و نهضت جنگل در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان قرار گرفته و در این راستا مرمت و بازسازی خانه میرزا به منظور تبدیل شدن به خانه موزه میرزاکوچک خان هم انجام شده است.

ولی جهانی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با پیگیری و همکاری مشترک شهرداری رشت، مرمت و بازسازی خانه میرزا به منظور تبدیل شدن به خانه موزه میرزاکوچک خان صورت پذیرفت و افتتاح و بهره برداری رسمی آن در دی ماه همزمان با روز رشت برنامه ریزی شده است.

معاون میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه مجوز انتقال آثار مربوط به میرزا از قبیل لباس ها، تندیس ها، ظروف چوبی و غیره از اداره کل موزه های وزارتخانه متبوع در دست اقدام است، افزود: با عنایت به ایجاد خانه موزه میرزا آثار این مبارز نستوه از موزه رشت به مکان مذکور انتقال خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و صیانت از مجموعه میراث نهضت جنگل در گیلان

ساماندهی و صیانت از مجموعه میراث نهضت جنگل در گیلان