مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-03سياسي

بالا بودن نرخ اعتیاد در دانش آموزان 9 استان نسبت به میانگین کشوری


دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور بسیار کمتر از میانگین جهانی است، گفت: از نظر ما، ابتلای حتی یک دانش آموز هم به اعتیاد زیاد است.

- دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور بسیار کمتر از میانگین جهانی است، گفت: از نظر ما، ابتلای حتی یک دانش آموز هم به اعتیاد زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکندر مؤمنی در نشست مشترک با وزیر آموزش وپرورش که با محوریت رونمایی از مستندات برنامه کانون یاریگران زندگی برگزار شد، گفت: هر زمان فعالیت مشترکی را با وزارت آموزش وپرورش آغاز کردیم، بسیار صادقانه و روان انجام شد و در پیشبرد اقدامات و برنامه ها عطری از جنس تعهد و جدیت را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه معلمان دارای جایگاه والایی هستند و نگاه مردم به آنان، همراه با احترام و اعتماد است، افزود: مدارس قوی ترین سازمان اجتماعی و آموزشی در کشور و مناسب ترین مکان برای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در جامعه هستند و نقش مربیان و معلمان در حوزه پیشگیری بی بدیل است.

دبیرکل ستاد ادامه داد: موادمخدر یکی از چند تجارت بزرگ دنیا است و قاچاقچیان بین المللی با شیوه ها و شگردهای مختلفی به دنبال جذب مشتری هستند، یکی از گروه های هدف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن نرخ اعتیاد در دانش آموزان 9 استان نسبت به میانگین کشوری

بالا بودن نرخ اعتیاد در دانش آموزان 9 استان نسبت به میانگین کشوری