مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-03اقتصادي

کرج هنوز در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد


شرایط کرونایی این شهرستان هنوز ناپایدار است و از هفته آینده قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی را در کرج اجرایی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، غفور قاسم پور صبح پنجشنبه در جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کرج نسبت به بازگشایی های شتاب زده و شیوع مجدد کرونا هشدار داد و اظهار کرد: موج شرایط کرونا در کرج هنوز ناپایدار است، بنابراین فعالیت مشاغل پرخطر کماکان محدود خواهد بود و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی هستیم.

وی بیان کرد: بازگشت شهرها از شرایط قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن شرایط نیست و با وجود کاهش میزان ابتلاء هنوز به تثبیت شرایط نرسیده ایم، بنابراین باید رعایت پروتکل ها و محدودیت ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دهیم.

اجرای قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی در کرج فرماندار کرج تصریح کرد: شرایط کرونایی این شهرستان هنوز ناپایدار است و از هفته آینده قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی را در کرج اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مشاغل ضروری، برخی محدودیت ها نیز برای سایر گروه های شغلی در شرایط نارنجی برداشته شده است که جزییات آن توسط ستاد ملی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از تداوم اجرای طرح ممنوعیت شبانه در شهرها خبر داد و متذکر شد: از هفته آینده این طرح استمرار خواهد داشت و شاهد لغو طرح ممنوعیت ترددهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج هنوز در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد

کرج هنوز در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد