مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-03اقتصادي

مدرن ترین گلخانه هیدروپونیک با طرح ونلو هلند در اهر افتتاح می شود


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر گفت: بزودی مدرن ترین و مجهزترین گلخانه شیشه ای طرح هیدروپونیک با طرح ونلو هلند در مساحت 6250 متر مربع در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر گفت: بزودی مدرن ترین و مجهزترین گلخانه شیشه ای طرح هیدروپونیک با طرح ونلو هلند در مساحت 6250 متر مربع در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

محمد اسدی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص افزایش تولید و بهره برداری از محیط های کنترل شده گلخانه ای در زمین های خرد و کوچک کشاورزی و ایجاد اشتغال و هم چنین تسریع در فرایند صدور مجوز و پروانه ساخت، در شهرستان اهر برای ساماندهی و تاسیس واحدهای گلخانه ای کوچک مقیاس در اراضی داخل محدوده روستاها و شهر 40 فقره مجوز تاسیس به متقاضیان در مساحت های کمتر از 300 متر مربع صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: اکنون در شهرستان اهر، 13 واحد گلخانه ای به مساحت کل 51 هزار و 100 متر مربع در حال فعالیت هستند که با توجه به علاقه مندی و رغبت روستاییان و کشاورزان برای ایجاد واحدهای گلخانه ای امیدواریم در آینده ای نزدیک با اختصاص مجوز و تسهیلات لازم به متقاضیان، شاهد ایجاد بهره گلخانه های صنعتی و کوچک مقیاس بیشتری در این شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرن ترین گلخانه هیدروپونیک با طرح ونلو هلند در اهر افتتاح می شود

مدرن ترین گلخانه هیدروپونیک با طرح ونلو هلند در اهر افتتاح می شود