مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-03ورزشي

نظارت کادر فنی شیمیدر قم بر عملکرد رقبای لیگ برتر بسکتبال


کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر قم پیش از شروع رقابت های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بر عملکرد رقبای هم گروه خود در دیدارهای معوقه این فصل نظارت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم امسال به حضور مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی، احمد مازیستان مربی، دانیال تیماجی بدنساز، حسین قلی نژاد فیزیوتراپ، مهدی خیرخیز آنالیز و حسین جعفری به عنوان تدارکات وارد رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شده است.

این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ امسال جای دارد، گروهی که در آن تیم های نیروی زمینی تهران، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، آینده سازان تهران، ذوب آهن اصفهان، مهرام تهران و کوچین آمل حضور دارند و تیم ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای بهترین جایگاه پلی آف با یکدیگر رقابت می کنند.

نماینده بسکتبال قم در مرحله نخست لیگ امسال دو مسابقه برگزار کرد که ابتدا با نتیجه 109 بر 67 تیم نیروی زمینی را برد و سپس به مصاف تیم آینده سازان تهران رفت و در پایان یک بازی کاملا برتر در شرایطی که اکثر مهره های اصلی خود را با صلاحدید کادر فنی استفاده نمی کرد، به برتری 107 بر 62 رسید.

بعد از این مسابقات لیگ برتر به دلیل تشکیل اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی های انتخابی کاپ آسیا 2021 به شکل موقت تعطیل شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کادر فنی شیمیدر قم بر عملکرد رقبای لیگ برتر بسکتبال

نظارت کادر فنی شیمیدر قم بر عملکرد رقبای لیگ برتر بسکتبال