مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-03اجتماعي

هوا کولاک می کند/ پیش بینی تداوم بارش باران، لغزندگی محورها و کولاک در خراسان رضوی


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا فردا عصر در استان فعال است، بیان کرد: بیشترین بارش ها را تا امشب پیش بینی می کنیم که به تدریج میزان بارش ها در مناطق شمالی خراسان رضوی افزایش پیدا می کند و در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران هستیم.

- زهرا آهنگرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر در نیمه جنوبی خراسان رضوی شاهد بارش باران و در مناطق شمالی بارش خفیف، کاهش دید و مه گرفتگی را داریم.

    کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه انتظار داریم سامانه بارشی تا فردا عصر در استان فعال باشد، بیان کرد: اما بیشترین بارش ها را تا امشب پیش بینی می کنیم که به تدریج میزان بارش ها در مناطق شمالی خراسان رضوی افزایش پیدا می کند و در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطق سردسیری و کوهستانی بارش ها به صورت باران، برف و در ساعاتی تشکیل مه و کاهش دید است.

  وی یادآور شد: در ساعاتی از امروز وزش باد از سمت مناطق شرقی خراسان رضوی افزایش پیدا می کند و در محورهای کوهستانی لغزندگی، کاهش دید و احتمال کولاک برف را پیش بینی می کنیم.

  آهنگرزاده با بیان اینکه در 21 ساعت گذشته در بیشتر شهرهای جنوبی خراسان رضوی شاهد بارش باران بودیم، ابراز کرد: بیشترین بارش از ایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا کولاک می کند/ پیش بینی تداوم بارش باران، لغزندگی محورها و کولاک در خراسان رضوی

هوا کولاک می کند/ پیش بینی تداوم بارش باران، لغزندگی محورها و کولاک در خراسان رضوی