مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-02سياسي

ایران حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده را محفوظ می داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه طی اطلاع رسانی درباره ترور دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ای برجسته ایران، - سفارت ایران در لاهه در گزارشی نوشت که شواهد مختلف نشان می دهد رژیم صهیونیستی پشت اقدام تروریستی علیه شهید محسن فخری زاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه طی اطلاع رسانی درباره ترور دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ای برجسته ایران، شواهد مختلفی که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در پشت این اقدام تروریستی بوده را تشریح کرد.

در این متن یادآوری شده که نتانیاهو در آوریل 2018 از این شهید نام برده و تأکید کرده که این نام را به خاطر بسپارید ! و مقامات اسراییلی دیگری نیز مدعی بودند که سال ها دکتر فخری زاده را ردیابی کرده اند و حتی منابع اطلاعاتی آمریکا نیز گزارش دادند که این عمل توسط اسراییل انجام شده است.

سفارت کشورمان در هلند همچنین با اشاره به سابقه این رژیم در ترور دیگر دانشمندان هسته ای ایران و تلاش های عاملان آن برای تخریب برنامه هسته ای ایران ازجمله از طریق ویروس مخرب استاکس نت، رد پای دخالت رژیم صهیونیستی در این ترور ناجوانمردانه را آشکار دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده را محفوظ می داند

ایران حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده را محفوظ می داند