مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02ورزشي

صبانور کردستان دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی را با برد آغاز کرد


فرنگی کاران تیم صبا نور کردستان با شکست تیم شهدای مقاومت بسیج قم اولین بازی دور برگشت لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه ب امروز آغاز شد و تیم صبا نور کردستان با نتیجه 7 بر 3 بر تیم شهدای مقاومت بسیج قم به پیروزی رسید.

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش با نتیجه 9 بر صفر مهدی قربانی را شکست داد و اولین برد صبا نور را رقم زد.

در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا با نتیجه 3 بر صفر محمد جانقلی را برد، در وزن 63 کیلوگرم شاهین فلاحی بازی را به مهدی قادری واگذار کرد و در وزن 67 کیلوگرم امیرحسین حاجی پور بازی به ابوالفضل زینتی رفاه باخت.

در وزن 72 کیلوگرم سوران محمدی از صبا نور بازی را به امیر عبدی از تیم شهدای قم واگذار کرد و تیم قمی پس از این وزن دیگر اوزان را به کشتی گیران کردستانی واگذار کرد.

در وزن 77 کیلوگرم مجید خلیلی از صبا نور با ضربه محمدحسین جلالی را شکست داد، در وزن 82 کیلوگرم شاهین شریعتی با نتیجه 8 بر صفر داوود جوادیان را شکست داد.

در وزن 87 کیلوگرم سامان عزیزی با نتیجه 11 بر 3 امیر رضایی را برد، در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری با ضربه فنی محمد علی حیدری را شکست داد و در وزن 130 کیلوگرم بهنام شجیعی با ضربه فنی امیرمحمد بیات برنده بازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبانور کردستان دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی را با برد آغاز کرد

صبانور کردستان دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی را با برد آغاز کرد