مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-02ورزشي

موفقیتی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/باقرنژاد داور باتجربه لیگ برتری شد


داور با تجربه کهگیلویه و بویراحمدی که تا پیش از این همه رده های ملی فوتبال ایران را تجربه کرده بود عاقبت به جرگه داوران لیگ برتری پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج تا پیش از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید سهمیه داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد 3 داور بود به این ترتیب که محمد راهی، روح الله شریفی و حمیدرضا افشون در لیگ برتر قضاوت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس اما در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در این فصل اتفاقی مبارک و میمون برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد و سیاوش باقرنژاد داور با تجربه کهگیلویه و بویراحمدی که تا پیش از این همه رده های ملی فوتبال ایران را تجربه کرده بود عاقبت به جرگه داوران لیگ برتری پیوست.

باقرنژاد در نخستین تجربه لیگ برتری خود یک دیدار مهم میان صدرنشین رقابت های لیگ برتر گل گهر و پیکان تیمی که استقلال را در ایستگاه چهارم متوقف کرده بود قضاوت خواهد کرد.

 اسامی داوران به شرح زیر است: *یکشنبه 16 آذر 99 نفت مسجدسلیمان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محمدحسین زاهدی فرد – فرهاد مروجی – سعید زیبا – علی ابراهیمی ناظر: یدالله جهانبازی نساجی قائمشهر – پرسپولیس کوپال ناظمی – علی اکبر نوری – حمید سبحانی – امیر عرب براقی ناظر:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیتی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/باقرنژاد داور باتجربه لیگ برتری شد

موفقیتی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/باقرنژاد داور باتجربه لیگ برتری شد