مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-02سياسي

واکنش سید کریم حسینی به عدم حضور روحانی در مجلس


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به عدم حضور رییس جمهور در مجلس به منظور تحویل بودجه 1400، گفت: رفتار امروز رییس جمهور نشانه خوبی از تعامل دولت و مجلس نیست و مردم در خصوص این رفتار ها قضاوت ها خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید کریم حسینی، در رابطه با عدم حضور رییس جمهور در مجلس به منظور تحویل بودجه 1400، اظهار کرد: سالانه در این ماه از سال بودجه سال آینده کشور توسط رییس جمهور تقدیم مجلس می شود، در قانون نیز دولت موظف است کلیات بودجه را تقدیم مجلس کن.

وی افزود: البته تصریح نشده که کلیات بودجه باید توسط رییس جمهور تقدیم مجلس شود، اما معمولاً رویه به این شکل بوده که رییس جمهور یا حداقل معاون رییس جمهور آن را تقدیم مجلس کند، اما امروز توسط معاون پارلمانی رییس جمهور به مجلس تحویل داده شد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با انتقاد از رویه ای که دولت و شخص رییس جمهور از شش ماه گذشته در پیش گرفته اند، گفت: در شش ماه گذشته سوال و استیضاح و.

در مجلس مطرح شد، اما برای حفظ مصالح کشور مجلس از آن ها صرف نظر کرد.

حسینی بیان کرد: انتظار می رفت رییس جمهور به احترام مجلس، نمایندگان و مردم گزارش کاری را از اوضاع و احوال کشور ارائه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سید کریم حسینی به عدم حضور روحانی در مجلس

واکنش سید کریم حسینی به عدم حضور روحانی در مجلس