مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:302020-12-02اجتماعي

دلگان رکورددار گرمای هوا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 140 روز دمای دلگان به 40 درجه سلسیوس و بالاتر رسیده که 120 روز متوالی آن یعنی از 26 اردیبهشت تا 23 شهریور دمای هوا بین 40 تا 50 درجه سلسیوس بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 140 روز دمای دلگان به 40 درجه سلسیوس و بالاتر رسیده که 120 روز متوالی آن یعنی از 26 اردیبهشت تا 23 شهریور دمای هوا بین 40 تا 50 درجه سلسیوس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن حیدری در دیدار با فرماندار دلگان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دلگان از گرمترین شهرهای شرق کشور است که بهار و تابستان های بسیار گرمی دارد.

وی ادامه داد: هم آستانه های حدی دما در دلگان بالاست و هم دامنه تکرار دماهای بالا بسیار زیاد است برای نمونه امسال بیش از 11 هفته دمای این شهر به 45 درجه سلسیوس و بیشتر رسیده است.

حیدری با بیان اینکه تا پیش از افتتاح ایستگاه هواشناسی دلگان، ایرانشهر گرمترین شهر استان بوده است، افزود: پس از افتتاح ایستگاه های جدید در راسک و دلگان به ترتیب ابتدا راسک گرمترین شهر استان شد و پس از آن حالا دلگان گرمترین شهر است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: رکوردهای دمایی دلگان در شرایطی است که کمتر از هفت سال از افتتاح ایستگاه خودکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلگان رکورددار گرمای هوا در سیستان و بلوچستان

دلگان رکورددار گرمای هوا در سیستان و بلوچستان