مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-02سياسي

تصمیمات مهم قرارگاه حمایتی شهید سلیمانی در دنا/کمک ویژه معیشتی به برخی خانوارها


جلسه قرارگاه حمایتی حاج قاسم سلیمانی شهرستان دنا تصمیمات مهمی جهت مقابله با ویروس کرونا و کمک به محرومان اتخاذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه کمیته حمایتی قراگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ستوده نیا ضمن تبریک و تنهیت شهادت دانشمند هسته ای افتخار ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده گفت: هر که در راه انقلاب و مردم شهید می شود انقلاب زنده تر و این درخت تنومند تر می شود، در طول تاریخ انقلاب با شهادت فخری زاده های زیادی مواجه شدیم که به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی همه باعث پر رونق تر شدن انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه دنا گفت: ما امروز آمده ایم تا در قالب سربازان امام خامنه ای با برنامه ای منسجم و حساب شده به یاری کادر درمان بشتابیم و شیوع این ویروس را کم کنیم.

ستوده نیا اظهار داشت: مردم دهستان سادات محمودی خیلی نیازمند هستند در آنجا نه کارخانه ای و نه واحد تولیدی، بیشتر مردم مستضعف هستند، در میان آنها هستند کسانی که نیازمند  کمک های اولیه هستند که باید نگاه ویژه ای به دهستان شود.

این فرمانده عنوان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا کل دنیا متحول و گرفتار شد، مراسمات محدودتر، مجالس کمتر و رفت و آمدها خیلی کم شده است به طوری که 5 مادر شهید را از دست دادیم و نتوانستیم در مراسم آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مهم قرارگاه حمایتی شهید سلیمانی در دنا/کمک ویژه معیشتی به برخی خانوارها

تصمیمات مهم قرارگاه حمایتی شهید سلیمانی در دنا/کمک ویژه معیشتی به برخی خانوارها