مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-02ورزشي

تشکیل جلسه ویژه برای پرسپولیس در وزارت ورزش


جلسه هماهنگی باشگاه پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در فینال لیگ قهرمانان آسیا در وزارت ورزش با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را که برای دومین بار در طی سه سال اخیر صورت گرفته است، مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اکنون پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش ایران قلمداد می شود و هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی و هم افزایی برای این تیم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه پرسپولیس موفقیت خوبی را به عنوان نماینده ایران در قاره آسیا به ارمغان آورده است، اظهار داشت: مجموعه ورزش کشور برای حضور قدرتمندانه این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت لازم را انجام خواهد داد هرچند که نباید از نظر دور داشت حریفانی که از شرق آسیا رقابت می کنند بسیار قدرتمندی هستند و امیدوارم با توجه به موفقیت هایی که نماینده ایران در این رقابتها داشته، در فینال هم سربلند باشد.

مهدی علی نژاد اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خوبی را در این موقعیت ویژه برای بازیکنان فراهم کرد و همچنین تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی را از جمله اتفاقات خوب این باشگاه در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا نام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه ویژه برای پرسپولیس در وزارت ورزش

تشکیل جلسه ویژه برای پرسپولیس در وزارت ورزش