مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-02سياسي

مردم کالپوش فراموش نشده اند/ مشکل آب شرب رفع شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مردم در کالپوش بدانند که فراموش نشده اند و قول های داده شده نیز به دست فراموشی سپرده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با موضوع بررسی وضعیت کالپوش در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: مردم در کالپوش بدانند که فراموش نشده اند و قول های داده شده نیز به دست فراموشی سپرده نشده است؛ به همین جهت، جلسات بررسی وضعیت منطقه حسین آباد کالپوش به شکل مرتب برگزار می شود و روند کار توسط مدیریت بحران و معاون عمرانی مستمراً پیگیری می شود.

او افزود: مباحث حوزه کالپوش به اندازه یک شهرستان مستقل رصد و پایش شده و مسائل و مشکلات مردم از سوی فرماندار، ادارات و دستگاه های اجرایی استان به شکل دقیق پایش می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: کارهای خوبی از طریق بنیاد مسکن، اداره گاز، آب و فاضلاب و برق انجام شده است؛ ولی تا تکمیل شدن فرآیند، اقدامات دیگری هم باید انجام شود که این امور باید تسریع شوند.

فخری اظهار کرد: بحث راه ارتباطی توسط فرماندار ظرف مدت یک هفته پیگیری خواهد شد و کار نباید به واسطه مشکل مربوط به کمبود زمین معطل بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کالپوش فراموش نشده اند/ مشکل آب شرب رفع شده است

مردم کالپوش فراموش نشده اند/ مشکل آب شرب رفع شده است