مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-02فرهنگي

جشنواره فیلم فجر کوتاه نیامد/ برگزاری جشن سینما در پیک کرونا؟!


در حالی که وزیر بهداشت نسبت به وزیر بهداشت درباره پیک زمستانی کرونا هشدار داده، دبیرخانه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر با انتشار فراخوان از برگزاری جشنواره در بهمن ماه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فراخوان سی و نهمین جشنواره  فیلم فجر منتشر و اعلام شد بهمن ماه 1399 در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می شود.

این در حالی است که مسئولان برگزاری جشنواره بارها اعلام کرده اند به دلیل خطر قاچاق فیلم ها، امکان برپایی جشنواره به صورت آنلاین وجود ندارد.

فراخوان جشنواره در حالی منتشر می شود که تهران و برخی شهرها به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، دو هفته تعطیل هستند.

البته مسئولان جشنواره هنوز اعلام نکرده اند برگزاری آن به چه صورت است و آیا همانند سال های قبل نمایش فیلم ها در سالن های مردمی هم وجود دارد یا فقط به سینمای اهالی رسانه (کاخ جشنواره) محدود می شود.

اگر هم قرار باشد صرفاً انتخاب و داوری فیلم ها ـ بدون نمایش برای اهالی رسانه ـ انجام گیرد که تحقیر جشنواره و تقلیل آن به یک مسابقه کوچک است.

باید منتظر ماند و دید جزییات برپایی سی و نهمین جشنواره  فیلم فجر که روز شنبه توسط محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر این دوره اعلام می شود، چیست و جشنواره امسال چه تغییرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر کوتاه نیامد/ برگزاری جشن سینما در پیک کرونا؟!

جشنواره فیلم فجر کوتاه نیامد/ برگزاری جشن سینما در پیک کرونا؟!