مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-02ورزشي

کسب 90 مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است


رییس کمیته فرهنگی فدراسیون و رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان خراسان رضوی به دفاع از عملکرد این فدراسیون در مواجه با انتقادات پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد سلطانی با اشاره به مدت زمان حضورش در این فدراسیون گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم بیشتر از هشت سال است که به عنوان مسئول فرهنگی فدراسیون با آقای اسکندری همکاری می کنم و به عنوان کسی که سال ها در کنار فدراسیون بوده ام از نزدیک شاهد هستم که با تمام کم و کاستی ها موفق شدند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: ما یک خانواده هستیم باید مشکلات و گرفتاری ها را در کنار یکدیگر حل کنیم.

و نباید اجازه بدهیم که خانواده برای منافع شخصی نابود شود.

در تمام این سال ها جز خدمت رسانی از اسکندری چیزی ندیده ام و تا جایی که من در جریان هستم اکثر افرادی که از شرایط گله مند هستند خودشان زمانی، هم در هیئت و هم در فدراسیون مسئولیت داشتند و برای رفع مشکلاتی که مطرح می کنید هیچ گونه فعالیتی انجام ندادند.

سلطانی ضمن انتقاد از گلایه های مطرح شده از فدراسیون یادآور شد: سوال من از منتقدین این است که اگر در فدراسیون و مدیریت آقای اسکندری مشکلاتی وجود داشت چرا زمانیکه خودتان در فدراسیون مسئولیت داشتید هیچ گونه صحبتی نکردید و الان که دیگر به هر دلیلی از شما سلب مسئولیت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 90 مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است

کسب 90 مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است