مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-02اقتصادي

راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ایجاد مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی خبر داد.

- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ایجاد مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی خبر داد.

حسین فتحی در آیین معرفی و تشریح ابعاد کمی و کیفی این مرکز اظهار کرد: قدم های خوبی در راستای توسعه مراکز نوآور در استان برداشته شده و ما شاهد رشد و شکوفایی روز افزون شرکت های دانش بنیان در استان آذربایجان شرقی هستیم.

وی با اشاره به این که توسعه ی شرکت های تعاونی دانش بنیان از برنامه های اولویت دار این اداره کل می باشد، گفت: مرکز نوآوری صنعتی بخش تعاون یکی از ایده های خوب استان است که در قالب تفاهم نامه همکاری دو جانبه ما بین این اداره کل و سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ایجاد خواهد شد.

وی ضمن یادآوری و تبیین نقش بی بدیل شهید فخری زاده دانشمند هسته ای ایران در موفقیت های به دست آمده در عرصه های ملی و بین المللی افزود: امروز شاهد حضور آگاهانه جوانان در حوزه های فناوری و نوآوری هستیم که ادامه راه بلند و افتخار آفرین دانشمند شهید فخری زاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی

راه اندازی مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده در آذربایجان شرقی