مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-02حوادث

سرقت شاخ های مجازی از جواهرساز به بهانه تبلیغ در اینستاگرام


رییس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن هشدار به شهروندان به دلیل وقوع سرقت با ترفند بیهوشی با آبمیوه مسموم به مردم از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای در خصوص سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدوداً سه ماه قبل در پرونده ای که به کلانتری 153 شهرک ولی عصر ارجاع گردید خانمی 26 ساله به همراه دوستش با انجام طرح دوستی با مرد جواهر ساز در فرمانیه و خوراندن داروی خواب آور به وی حدود 8 میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شده است که سارقان پس از نشستن در خودرو مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می کنند، افزود: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور بود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی هایی اولیه توسط تیم عملیات کلانتری 153 انجام شد این دو خانم از بلاگر های اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه های خود اقدام به سرقت به این روش می نمایند که با اخذ دستورات قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آنان در دستور کار تیم عملیات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت شاخ های مجازی از جواهرساز به بهانه تبلیغ در اینستاگرام

سرقت شاخ های مجازی از جواهرساز به بهانه تبلیغ در اینستاگرام