مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-02سياسي

حزب دموکراتیک لبنان: ترور دانشمندان، ایران را برای ادامه راه آنها مصمم می کند


حزب دموکراتیک لبنان در واکنش به ترور دانشمند هسته ای ایران تأکید کرد که این اقدام نه تنها ایران را تضعیف نمی کند بلکه این کشور را برای ادامه راه دانشمندانش مصمم تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب دموکراتیک لبنان با صدور بیانیه ای، امروز (چهارشنبه)، به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی لبنان ان ان ای ، حزب دموکراتیک در این خصوص گفت: ترور مستمر دانشمندان ایرانی که آخرین مورد آن ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته این کشور بود، ایران را برای ادامه راهی که آن دانشمندان آغاز کرده اند، مصرتر می کند .

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن اسراییلی و کسانی که پشت و در کنار آن قرار دارند، گمان می کنند که با این اقدام ایران را تضعیف خواهند کرد؛ اما حقیقت کاملا خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

آنچه برای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد، قدرت و انسجام این کشور را در تصمیمات و مواضعش بیشتر می کند؛ مواضعی که تماما به نفع این کشور و مردم ایران است .

شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای ایران بعدازظهر روز جمعه هفته گذشته در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب دموکراتیک لبنان: ترور دانشمندان، ایران را برای ادامه راه آنها مصمم می کند

حزب دموکراتیک لبنان: ترور دانشمندان، ایران را برای ادامه راه آنها مصمم می کند