مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-02پزشكي

واکنش علوم پزشکی شیراز به خبر تولید داروی گیاهی کرونا


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به انتشار گزارشی پیرامون یک گیاه دارویی موسوم به رژدا با ارائه توضیحاتی اعلام نظر کرد که نمی تواند صحت گزارش خبری تاثیرگذاری این دارو بر بیماری کووید 19 را تایید کند.

- ایسنا/فارس معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به انتشار گزارشی پیرامون یک گیاه دارویی موسوم به "رژدا" با ارائه توضیحاتی اعلام نظر کرد که نمی تواند صحت گزارش خبری تاثیرگذاری این دارو بر بیماری کووید 19 را تایید کند.

دکتر عباس رضاییان زاده، با تاکید براینکه انتشار هرگونه خبری در خصوص کشف یا تولید دارو باید استعلام لازم از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی انجام می شد، گفت: مطالعه مربوط به بررسی اثربخشی فرآورده گیاهی رژدا ، مطابق بخشنامه شماره 4941/700/د مورخ 14 اسفند 98 معاون محترم تحقیقات و فناوری وقت وزارت بهداشت، پس از طرح در کمیته اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی دانشگاه و نیز بررسی جوانب علمی آن، کد اخلاق و مجوز اجرای مراحل پژوهش را دریافت کرده است، اما این امر برای آغاز پژوهش ضروری بوده و به منزله تایید نتایج به دست آمده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، رضاییان زاده ادامه داد: مطالعات کارآزمایی بالینی برای ارزیابی اثرات دارو، تنها بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علوم پزشکی شیراز به خبر تولید داروی گیاهی کرونا

واکنش علوم پزشکی شیراز به خبر تولید داروی گیاهی کرونا