مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-02بين الملل

آلمان به دنبال دور زدن تحریم آمریکا علیه روسیه


مقامات آلمان در تلاشند تا با ایجاد یک صندوق مسیر را برای دور زدن تحریم آمریکا علیه خط لوله دوم انتقال گاز روسیه به اروپا هموار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، منابع آگاه می گویند: آلمان ممکن است یک صندوق خاص برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه خط لوله انتقال گاز روسیه به آلمان موسوم به نورد استریم 2 ایجاد کند.

روزنامه بیلد تبلوید آلمان در این باره گزارش داد: آلمان این صندوق را با هدف مقابله با مشکل تغییرات هوایی ایجاد خواهد کرد و ممکن است پروژه نورد استریم 2 را به عنوان مهم ترین پروژه برای حفاظت از محیط زیست در نظر بگیرد.

این گزارش می افزاید که مقامات دولتی آلمان در ایالت نکلن بورگ در حال بررسی این طرح هستند.

در قالب این برنامه دولت آلمان یک موسسه ایجاد خواهد کرد که خدمات  و تولیدات آن فقط برای تکمیل ساخت خط لوله نورد استریم 2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این صندوق همچنین به شرکت های آلمانی این امکان را می دهد تا خدمات خود را در اختیار طرف روسی در تکمیل این پروژه قرار دهند.

از نظر فنی در قالب این طرح شرکت های آلمانی به صورت مستقیم در پروژه نورد استریم 2 حضور نخواهند داشت و به همین خاطر در معرض تحریم آمریکا قرار نخواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان به دنبال دور زدن تحریم آمریکا علیه روسیه

آلمان به دنبال دور زدن تحریم آمریکا علیه روسیه