مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-02اجتماعي

ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ادامه دار بودن روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل های ابلاغی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت گفت: تا زمان عادی اعلام شدن وضعیت توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضد عفونی کردن قطارها و ایستگاه های متروی تهران و حومه بر اساس پروتکل های ابلاغی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همانند گذشته قطارهای خطوط متروی تهران و حومه را حداقل سه بار در روز، با دو روش خشک و تر در سیستم های مکانیزه شستشوی مترو، شستشو و ضد عفونی می کند.

همچنین نظافت و ضد عفونی تمامی قطارها در ایستگاه های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می شود و در برخی خطوط همانند خط 6 که فاصله زمانی رسیدن قطارها، بیشتر است، قبل ازحرکت هر قطار، نظافت و ضدعفونی انجام می شود.

نوبخت افزود: تمامی ایستگاه ها و تجهیزاتی که مسافران با آن در ارتباط هستند از جمله هندریل پله برقی ها، گیت ها، صندلی ها، پله های ثابت و دستگاه های شارژ بلیت به طور مداوم بر اساس استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضدعفونی می شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد

ضدعفونی ایستگاه ها و واگن های مترو ادامه دارد