مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-02دانش

بزرگ ترین پل کابلی جهان در منطقه ازنا به خلخال ساخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید رازی، مدیر عامل شرکت مهندسی بندگارجم مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: در منطقه ازنا به خلخال در حال اجرای پل کابلی برای این منطقه هستیم؛ - پژوهشگران پارک علم و فناوری البرز موفق به احداث و اجرای بزرگترین پل کابلی جهان در منطقه ازنا به خلخال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید رازی، مدیر عامل شرکت مهندسی بندگارجم مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: در منطقه ازنا به خلخال در حال اجرای پل کابلی برای این منطقه هستیم؛ این پل کابلی معلق 500 متر طول، 1،5 متر عرض و 90 متر ارتفاع دارد و جزو بزرگ ترین پل های جهان و شاید اولین پل بزرگ دنیاست.

رازی افزود: 90 درصد فعالیت این شرکت معطوف به ساخت تجهیزات گردشگری از جمله پل های معلق کابلی، دوچرخه هوایی، زیپ لاین است.

مدیر عامل شرکت مهندسی بندگارجم بیان کرد: این اقدامات به خصوص پل های معلق کابلی که برای اولین بار توسط این شرکت ساخته شده، توانسته است به جذب گردشگر در مناطق مختلف از جمله مشکین شهر اردبیل کمک کنند.

به گونه.

ای که مسافران حتی آن را با پل معلقش بشناسند و بخواهند ساعتی هم که شده برای این تجربه لذت بخش در آن شهر توقف کنند که به معنی جذب گردشگر و رونق اقتصاد گردشگری منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پل کابلی جهان در منطقه ازنا به خلخال ساخته شد

بزرگ ترین پل کابلی جهان در منطقه ازنا به خلخال ساخته شد