مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-02اقتصادي

مهلت یک ماهه ی متقاضیان سود سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدلت خود برگزیده‎اند، خواست تا در بازه یک ماهه نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

- ایسنا/یزد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدلت خود برگزیده‎اند، خواست تا در بازه یک ماهه نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

علی نمازی امروز چهارشنبه 12 آذرماه در نشست مجازی با خبرنگاران که از طریق سامانه برخط خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: 620 هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی، 30 درصد مشمولان روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند و مدیریت سهام عدالت 70 درصد بقیه با اعتماد به دولت یا به دلیل مراجعه نکردن به سامانه سجام به شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان محول شده است.

وی با اشاره به سرمایه بالغ بر شش هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان یزد، گفت: در حال حاضر 453 هزار سهامدار سهام عدالت یزد که روش غیرمستقیم سهامداری را لحاظ داشته اند، سهامدار این شرکت محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه ی متقاضیان سود سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام

مهلت یک ماهه ی متقاضیان سود سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام