مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-02سياسي

آمادگی استانداری مازندران در ایجاد اتاق فکر با جهاد دانشگاهی


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در دیدار با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان گفت: آمادگی داریم یک اتاق فکر، علمی، پژوهشی و اجرایی برای توسعه همه جانبه روستا با جهاد دانشگاهی ایجاد کنیم.

- ایسنا/مازندران مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در دیدار با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان گفت: آمادگی داریم یک اتاق فکر، علمی، پژوهشی و اجرایی برای توسعه همه جانبه روستا با جهاد دانشگاهی ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، ظهر امروز 12 آذرماه، محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران با محمد رضا غلامی، سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

محمدرضا غلامی _مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران_ در این دیدار اظهار کرد: در ذهن من از ایام خردسالی از واژه جهاد که در طول سال های انقلاب حضور پررنگ و کم توقع و غیرانتفاعی برای مجموعه خودشان دارند، نگاه مثبتی وجود دارد.

وی افزود: امروز جهاد دانشگاهی وارد فعالیت علمی و دانشگاهی شده و این فرصت استثنایی است که با برنامه کمک کار مدیران در توسعه همه جانبه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری مازندران در ایجاد اتاق فکر با جهاد دانشگاهی

آمادگی استانداری مازندران در ایجاد اتاق فکر با جهاد دانشگاهی