مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-02فرهنگي

کتاب علمی «نیشِ دارو یا نوشدارو» منتشر شد


کتاب «نیشِ دارو یا نوشدارو» نوشته نعیمه حسنی گرکانی با نگاهی روانشناختی به موضوع بسته بندی داور در روزهای شیوع کرونا توسط نشر ساوالان منتشر شد.

- کتاب نیشِ دارو یا نوشدارو نوشته نعیمه حسنی گرکانی با نگاهی روانشناختی به موضوع بسته بندی داور در روزهای شیوع کرونا توسط نشر ساوالان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب نیشِ دارو یا نوشدارو که به تازگی توسط نشر ساوالان چاپ و عرضه شده، تألیف نعیمه حسنی گرکانی، استاد دانشگاه در رشته های زبان انگلیسی و فرانسه است که سال گذشته نیز کتاب بر بلندای نشاط را از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده است.

کتاب نیشِ دارو یا نوشدارو شاید در ظاهر به موضوع اهمیت روانی بسته بندی داروها بر روان بیماران پرداخته اما به واقع تلاشی برای توجه دادن به موضوع های فرهنگی و روانی در اقتصاد تاکید دارد.

این کتاب درواقع تلاشی برای رقابت در جهان امروز توسط کشورمان ایران اسلامی است.

جهانی که حرکت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی متأثر از موازنه قدرت و توان اقتصادی کشورهاست، تلاش برای حصول قدرت از ضروریات اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

اما آنچه مسلم است توسعه اقتصادی بدون در نظر گرفتن روان انسان ها و توجه به فرهنگ یا فرهنگ سازی تقریباً غیر قابل دست یافتن است و توجه به این موضوعات در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب علمی «نیشِ دارو یا نوشدارو» منتشر شد

کتاب علمی «نیشِ دارو یا نوشدارو» منتشر شد