مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-02پزشكي

اهدای 20 کپسول اکسیژن توسط شرکت معدنی املاح ایران به علوم پزشکی اراک


شرکت معدنی املاح ایران(مجتمع اراک) به درخواست سازمان صمت استان مرکزی 20 دستگاه کپسول اکسیژن 40 لیتری به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.

- ایسنا/مرکزی شرکت معدنی املاح ایران(مجتمع اراک) به درخواست سازمان صمت استان مرکزی 20 دستگاه کپسول اکسیژن 40 لیتری به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران؛ مدیر کارخانه معدنی املاح مجتمع اراک با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شیوع این بیماری شرکت همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات زیادی از جمله ضدعفونی معابر روستاهای اطراف، توزیع الکل و ماسک در بین روستاییان و همچنین توزیع بسته های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح مردم کنار مردم در دوران سخت کرونایی انجام داده است.

مسعود رضوانی فرد افزود: در همین راستا و با توجه به کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کووید 19 در سطح بیمارستان های استان و حیاتی بودن آن و به جهت کمک به بیماران، 20 دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و جهت کمک به بیماران کووید 19 به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

وی با دعوت از صنایع استان جهت پیوستن به پویش مهربانی سلامت ، ابراز امیدواری کرد که این اقدام جهت بهبودی بیماران کووید 19 کارساز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 20 کپسول اکسیژن توسط شرکت معدنی املاح ایران به علوم پزشکی اراک

اهدای 20 کپسول اکسیژن توسط شرکت معدنی املاح ایران به علوم پزشکی اراک