مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-02بين الملل

دولت بایدن درصدد اصلاح اشتباهات اوباما در سوریه


فرستاده ویژه سابق دولت ترامپ در سوریه و ائتلاف بین المللی ضد داعش در ارائه گزارش مجازی با تیم جو بایدن مشارکت کرد و آخرین تحولات و ارزیابی ها در مورد وضعیت سیاسی و امنیتی در سوریه و عناصر و گروه های مسلح در این کشور و نقش سربازان آمریکایی در سوریه و عراق .

- فرستاده ویژه سابق دولت ترامپ در سوریه و ائتلاف بین المللی ضد داعش در ارائه گزارش مجازی با تیم جو بایدن مشارکت کرد و آخرین تحولات و ارزیابی ها در مورد وضعیت سیاسی و امنیتی در سوریه و عناصر و گروه های مسلح در این کشور و نقش سربازان آمریکایی در سوریه و عراق و همچنین تحولات مقابله با داعش را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، این تماس مجازی در مورد چندین گزارش پیرامون مسائل امنیت ملی آمریکا انجام شد، چراکه تیم جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا تلاش می کند تا برای کار از نخستین روز تحویل گرفتن قدرت آماده باشد.

محافل سیاسی به مواضع بایدن و وزیر خارجه وی در مورد اوضاع سوریه از این زاویه نگاه می کنند که آنها در راستای اصلاح برخی از شکست های دولت باراک اوباما تلاش خواهند کرد.

بایدن در سخنرانی خود در کمپین انتخاباتی اش گفته بود که تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه یک شکست کامل بوده و عقب نشینی آمریکا باعث شد که سوری ها در معرض حملات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن درصدد اصلاح اشتباهات اوباما در سوریه

دولت بایدن درصدد اصلاح اشتباهات اوباما در سوریه