مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-02دانش

هدف از مطالعه دست یابی و دقت به گفتار و نوشتار است


عضو هیات علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی گفت: هدف از مطالعه این است که داده های بیشتری داشته باشیم، قدرت تحلیل را بالا ببریم، به بسیاری از آثار آن دست پیدا کنیم و باید در گفتار و نوشتارها دقت داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی گفت: هدف از مطالعه این است که داده های بیشتری داشته باشیم، قدرت تحلیل را بالا ببریم، به بسیاری از آثار آن دست پیدا کنیم و باید در گفتار و نوشتارها دقت داشته باشیم.

  دکتر اعظم ایرجی نیا در وبینار انجمن علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه فردوسی در خصوص چگونه مطالعه کنیم، اظهار کرد: مطالعه صرفا کتاب خواندن، روزنامه خواندن و مطالعه آزاد نیست؛ گاهی مطالعه ای است که به صورت شفاهی یاد می گیریم.

برای اینکه قدرت مطالعه را افزایش دهیم و هدف آن این است که داده های بیشتری داشته باشیم و قدرت تحلیل را بالا ببریم و به بسیاری از آثار آن دست پیدا کنیم، باید در گفتار و نوشتارها دقت داشته باشیم.

وی افزود: در پاسخ به این سوال که با چه رویکردی می توان نحوه مطالعه را بررسی کرد، باید گفت که تجربه شخصی، توصیه های علمی و مطالعه با استفاده از تغییر در سبک زندگی که بسیار مهم است و مکمل یکدیگرند را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از مطالعه دست یابی و دقت به گفتار و نوشتار است

هدف از مطالعه دست یابی و دقت به گفتار و نوشتار است