مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-02پزشكي

لزوم تغییر باورهای غلط زنجانی ها در خصوص کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زنجانی ها عمیقأ باید باور داشته باشند که با حضور و برگزار کردن مراسم تجمعی اعم از مراسم عزاداری، - ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زنجانی ها عمیقأ باید باور داشته باشند که با حضور و برگزار کردن مراسم تجمعی اعم از مراسم عزاداری، عروسی، ترحیم و غیره، سلامت خود و خانواده شان به خطر خواهد افتاد.

محمدرضا صایینی ظهر امروز (12 آذرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در استان زنجان نداشتیم، اظهار کرد: تنها شرط انجام تست کرونا، تایید کردن و تشخیص پزشک برای اخذ آزمایش است.

وی از ورود 10 هزار عدد کیت تشخیص سریع کرونا، تولید داخل به استان زنجان خبر داد و افزود: انجام تست تشخیص سریع کرونا در همه شهرستان های تابعه استان آغاز شده و در کنار آن تست PCR نیز از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا گرفته می شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی گسترده در خصوص بیماری کرونا و فرهنگ سازی بیشتر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط زنجانی ها، تصریح کرد: باید عمیقاً خطر ویروس کرونا را درک کرده و از شرکت در مراسم عروسی و دورهمی ها برای حفظ سلامتی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر باورهای غلط زنجانی ها در خصوص کرونا

لزوم تغییر باورهای غلط زنجانی ها در خصوص کرونا