مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-02سياسي

پیکر شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان به خاک سپرده شد


مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان صبح امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان باحضور در مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان با اشاره به ورود پیکر 6 شهید گمنام به استان اظهار کرد:برای اولین بار در فاصله کمی پیکر پاک شهدای گمنام در دو واحد صنعتی گروه ملی فولاد و فولاد خوزستان به خاک سپرده شدند تا نمادی باشند از عزت اسلام و پیروان راستین آن، سربلندی، استقلال و وطن پرستی ملت ایران.

وی افزود: این ها کسانی بودند که مصداق بارز آیه الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ بودند که جز خدا از چیزی ترسی نداشتند و برای اسلام و انقلاب ایستادند.

استاندار خوزستان با تأکید بر ارزشمند بودن مسیر شهدا گفت: وظیفه ما است که راه و ارزشهای آنها را نه با حرف، بلکه به صورت واقعی با عمل و اقدام خود پاس بداریم و در آن مسیر باشیم تا با امید به خدا این کشور همچنان مسیر توسعه و آبادانی را همانگونه که خواسته شهدا بود تا ظهور امام عصر طی کند.

وی همچنین با عنوان اینکه ارتباط نسل امروز با نسل پیشین باعث همبستگی نسل ها خواهد شد ادامه داد: چنین کارهای فرهنگی و معنوی باعث می شود نسل جدید بداند که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان به خاک سپرده شد

پیکر شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان به خاک سپرده شد