مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-02حوادث

پایان درگیری طایفه ای در خنداب با مداخله پلیس


فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از پایان گرفتن درگیری طایفه ای در برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد و گفت: - طی این عملیات چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ سعید گودرزی در بیان جزییات این خبر افزود: چند روز قبل با اعلام گزارشی از یک درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بلافاصله تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که سه طایفه در یکی از روستاهای شهرستان به علت اختلافات قدیمی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری یکی از افراد حاضر در محل به علت تیراندازی انجام شده از سوی یکی از طرفین درگیر ، از ناحیه پا مجروح شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال داده شد و عملیات دستگیری عاملان اصلی این درگیری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اضافه کرد با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی 14 نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی سلاح غیر مجاز و برخی از ادوات جرم دیگر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان درگیری طایفه ای در خنداب با مداخله پلیس

پایان درگیری طایفه ای در خنداب با مداخله پلیس